Szolgáltatásaink

Vállaljuk katalizátorok valamint  részecskeszűrős kipufogódobok bármilyen ipari gép szűrőbetétjének katalizátor filterének tisztítását. 

Továbbá személy és teherautó, valamint munkagépek tisztítását, kozmetikázását.

Ha őszinte akarok lenni,  mindent tisztítunk!

Flotta kedvezményt biztosítunk igény szerint.

Vállaljuk élelmiszer ipari termékeket szállító gépjárművek tisztítását és fertőtlenítését.

HACCP engedély megszerzéséhez szükséges szerződési lehetőség! 

Ne dőljön be irreálisan magas árért kapható csodaszereknek , ha ilyen egyszerű lenne a tisztítás  nem kerülnének ennyibe a részecskeszűrők, katalizátorok. A tisztításhoz idő kell a vegyszereket nem lehet sürgetni!!Különböző folyadékok és adalék anyagok ( csodaszerek ) csak arra jók hogy a pénztárcája vékonyabb legyen. A jelenleg általunk alkalmazott tisztítási eljárás nem gyors ugyan,,, de eddig 99% -os eredményességet  mutat! Ha a katalizátorban valamilyen adalék folytán túlzottan magas hő keletkezik a benne lévő méhsejt szerkezetű kerámia betét olyan fokban károsodhat hogy azt következően már valóban csak a csere lesz megoldás a problémára. Ezért csak óvatosan a csoda adalékokkal!!!

Budapesten és vidékre is megoldható a szállítás előzetes ár-egyeztetés után!

Mi az a részecskeszűrő és mi a szerepe?

A dízel autókban (is) az égés tökéletlen. Az égés után rengeteg káros anyag és nagy mennyiségű korom távozik a kipufogón át a környezetbe. Ennek csökkentését hivatott a részecskeszűrő (DPF, Diesel Particulate Filter, vagy FAP) elvégezni. A legnagyobb problémát a korom okozza, amely már párszáz kilométer alatt is tökéletesen eltömítené a részecskeszűrőt. Ennek megoldása, hogy emelve a hőmérsékletet (vagy csökkentve a korom égési hőmérsékletét), megszabadítjuk a részecskeszűrőt a lerakódott koromtól, az által, hogy elégetjük azt. Erre az autógyárak több megoldást fejlesztettek ki,. Az adalékanyagos megoldás esetén csökken a korom égési hőmérséklete, ezzel segítik elő a részecskeszűrő tisztítását. Az adalékot tartalmazó tartályt elég a szervizlátogatások alkalmával feltölteni. A másik megoldás esetén a gázok hőmérsékletét emelik a részecskeszűrőben, ezáltal ég el a korom. Ezt általában egy kevés gázolaj odajuttatásával érik el.

 

A nagy gondot az jelenti, hogy előbb vagy utóbb, minden részecskeszűrő eltömődik. Városi használatnál hamarabb, gyakori autópályás használatnál később kerül erre sor. Városi használatban, rövid, 5-10 kilométeres szakaszokon fel sem tud annyira melegedni a kipufogórendszer, hogy egyáltalán neki tudjon állni a rendszer a részecskeszűrő tisztításának. Eldugulás esetén azt veszi észre, hogy nincs erő az autóban, illetve jelez a fedélzeti számítógép is, amely méri a nyomást a részecskeszűrő előtt és után is.

Hogyan lehet javítani, ha eldugult a részecskeszűrő?

A legelegánsabb megoldás begurulni egy márkaszervizbe és pár százezer forintért kicseréltetni a részecskeszűrőt. Ha nem akarja rákölteni minden 70-100.000 kilométer után ezt az összeget a cserére, a második megoldásnak a részecskeszűrő eltávolítása, vagy átfúrása jut eszébe. Sajnos a motor elektronikája ezt azonnal érzékeli és hibásnak vélve az autót, nem engedi a további közlekedést. Valamint a következő műszaki vizsgán is megbukik az autója, mert nem fog megfelelni a környezetvédelmi szabványoknak a részecskeszűrő nélkül. Egyetlen pénztárca-kímélő megoldás marad: a részecskeszűrő tisztítása. Ezzel a módszerrel tökéletesen meg lehet oldani a problémát, az autója újra tökéletesen használhatóvá válik.

Ha a részecskeszüröt vagy a  katalizátort reggel megkapjuk, este elvihető!!

A tisztitás vegyszerrel történik amit folyadék áramoltatással hajtunk végre,, a folyadék  840x sűrűbb mint a levegő igy a kifejtett erőhatás is nagyobb ami a szüröt éri. Ezért az elhasználódott ,túl hevített, vagy elöregedett szürők felülete kis,, vagy nagyon ritka esetben erősebben sérülhet,, EZÉRT FELELŐSÉGET NEM VÁLLALUNK ! A felszíni sérülések ellenére a szürök  továbbra is hibátlanul ellátják feladatukat.